בנייה מתקדמת – יתרונות

בשעה טובה החלטתם לבנות את ביתכם וההתרגשות בשיאה. בניית בית היא כאב ראש לא קטן והוצאה משמעותית מאוד (עבור רובינו זו ההוצאה המשמעותית ביותר שתוציאו בחייכם) והיא דורשת סבלנות רבה ואורך רוח, ירידה לפרטים הקטנים ביותר ותכנון מדויק. היא לוקחת זמן והתוצאה צריכה להיות לא פחות ממושלמת, והיום שיטת הבנייה הקונבנציונאלית היא כבר מזמן לא היחידה וכדאי לכם מאוד לשקול ברצינות את האופציה של בנייה מתקדמת עם פלדה דקת דופן. מהם היתרונות בבנייה מתקדמת? הנה כמה מהם שכדאי לכם להכיר לפני שתקבלו את ההחלטה הגורלית באיזו שיטה לבנות.

מהירות הבניה המתקדמת

בניית בית לוקחת זמן, חודשים רבים ובדרך כלל לפחות שנה. יכול להיות שאתם צריכים פתרון מהיר יחסית בשל סיום חוזה שכירות שהולך ומתקרב ויכולה להיות כל סיבה אחרת שתירצו לקצר את זמן הבנייה. בבנייה קונבנציונאלית יהיה קשה מאוד לקצר את לוח הזמנים ולסיים את הבנייה מוקדם יחסית לעומת בנייה מתקדמת שנותנת לכם את הפתרון הטוב ביותר לצורך הזה. כמה זה מהר יותר? בדרך כלל בתוך 4 עד 6 חודשים והבית שלכם יעמוד על תילו ככה שלא תצטרכו לשלם עוד ועוד דמי שכירות. אם המבנה הוא נכס מסחרי תתחילו להחזיר את ההשקעה שלכם מהר יותר באופן משמעותי.

תכנון

בנייה היא כמו פאזל, חלקים רבים צריכים להצטרף האחד לשני והכל צריך להיות מתוזמן באופן מדויק ולהיות מתוכנן לפרטי פרטים. צריך שכל רכיב יהיה במקום שלו וצריך לסנכרן בין אנשי מקצוע שונים כמו אינסטלטור, חשמלאי, רצף ואחרים. בנייה מתקדמת מאפשרת תכנון ממוחשב ומדויק של כל שלבי הבנייה ושל עיצוב המבנה מה שגם יאפשר גימור מושלם וגם יצטרף לסעיף הקודם – בנייה מהירה באופן משמעותי.

הפלדה שבה אנחנו משתמשים ב-BuildWise מיוצרת מ-70% פלדה ממוחזרת וכך חוסכת שימוש בחומרי גלם מהטבע

בנייה מתקדמת - תכנון והדמיה מול ביצוע
התכנון המדויק מאפשר לדעת מראש איך יראה הבית המוגמר. התמונה לקוחה מפרויקט בניית בניית דו משפחתי באורנית שביצענו

איכות הסביבה ובנייה מתקדמת

בעידן המודרני ישנה מודעות רבה לאיכות הסביבה ולשמירה על כדור הארץ. יש לא מעט מה לעשות בשביל לתמוך בזה ואחד הדברים החשובים ביותר על מנת להפחית פסולת תעשייתית הוא מחזור. בנייה רגילה יוצרת המון פסולת ואין כמעט שימוש בחומרים ממוחזרים מה שלא כך בבנייה מתקדמת. בנייה מתקדמת היא בנייה ירוקה, בנייה שתומכת ברעיון ומפחיתה באופן משמעותי את כמות הפסולת שנוצרת. כמה משמעותי? עד ל-90% פחות מאשר בבנייה קונבנציונאלית!

מה גם שהפלדה שבה אנחנו משתמשים ב-BuildWise מיוצרת מ-70% פלדה ממוחזרת וכך חוסכת שימוש בחומרי גלם מהטבע

בידוד

לבידוד מבנה הן מבחינה תרמית והן מבחינה אקוסטית יש השלכות לשנים רבות קדימה. כשמדובר על בידוד תרמי ההשלכות הן בעיקר על עלויות צריכת האנרגיה בכל מה שנוגע לחימום וקירור, מה שיכול להגיע לסכומי כסף גדולים מאוד. בכל מה שנוגע לאקוסטיקה, בידוד איכותי יתרום משמעותי להפחתת רעשים ולהעלאת איכות החיים וזה בדיוק ההבדל בין בנייה רגילה לבנייה מתקדמת. בבנייה מתקדמת הבידוד התרמי יכול להגיע גם עד פי 5 מבנייה רגילה והבידוד האקוסטי הוא פי 2 והתוצאה היא מבנה שקט יותר ונעים יותר למחייה.

בטיחות בבנייה מתקדמת

בסופו של דבר, הבטיחות היא מעל לכל. כל אחד רוצה לדעת שהוא במבנה יציב ובטוח, מבנה מוגן וחזק כזה שיכול להתמודד גם עם פגעי הטבע. מבנה שנבנה בבנייה מתקדמת הוא מבנה חזק יותר ועמיד יותר בפני רעידות אדמה בגלל הגמישות הרבה של הפלדה עד פי 8 ממבנה שנבנה בבנייה רגילה ויש לו גם עמידות רבה בפני שריפות. מעבר לכך, הפלדה היא חומר שאינו רגיש לריקבון ועובש כמו חומרים אחרים.

אין ספק שלבנייה מתקדמת יש יתרונות רבים שהופכים אותה ליותר ויותר פופולארית ככל שעובר הזמן. אם אתם מתלבטים זו יכולה וצריכה להיות האופציה שתיבחר על ידכם.